Svar på kommentar!

Hejsan! haha jag vet att jag inte är den bästa på att uppdatera eller så, men lovar verkligen er att det kommer bli bättre senare. Lita på mig ;) Kom precis hem ifrån gymmet, och sitter nu och kollar Sverige - Danmark, haha 6-1 till Sverige... Ja vad ska man säga? Skit match enligt mig, tycker Svenskarna ska trycka in mer en 10 mål och sluta larva sig på planen. Hoppas ni inte missar matchen emot Ryssland på fredag 20:15, spelar Sverige lika dåligt boxplay som emot Danmark och de får utvisningar emot Ryssland, då är det byebye Sverige, tyvärr :/
Tänkte svara på en fråga nu och hoppas att iallafall du som frågade den blir nöjd! :D

Hej Alexander! HAr några frågor jag hoppas du vill svara på :)

Vad har du för planer i sommar? :P
Gillar du någon just nu?
Vem e din bästavän?

1. Jag har inte direkt några planer på det sättet, ska åka utomlands iallafall, sedan umgås med mina vänner, sola, bada, festa, satsa på henne.. Sedan hoppas på att min bästavän Davide får körkortet då blir det roudtrip runt om i Sverige och bara kasta pengarna i sjön :D
2. Gillar det gör jag verkligen! Så ja jag gillar någon.
3. Min bästavän är Davide Correnti. Vi har känt varandra sen jag var ca 6-7år, men har aldrig umgåts på det sättet som vi började göra för ca 1år sedan. Vi vet exakt allt om varandra osv :D
Jag hoppas att detta duger, vet faktiskt inte hundra vad jag ska göra i Sommar, men aa kanske kommer senare! Puss & Kram :D
Ser typ smutsig ut haha, men aa bjuder på denna :D


Kommentarer
Postat av: Viktor Frisk

Tjena Alexander!

Spanat in din blogg lite, du verkar ha skön stil och verkar även vara en skön kille! Du tror inte du skulle vilja sammarbeta lite med mig? Hör av dig på Facebook för mer informtion! :)

2012-05-08 @ 18:20:12
URL: http://www.viktorfrisk.com/
Postat av: Joel

"http://alexanderfagerstrom.blogg.se/2012/march/tomorrowland.html"



Inga planer?

2012-05-09 @ 23:01:22
Postat av: Victoria :)

Älskar din blogg! As bra är den ! Men skulle vart lite roligare och bättre om du uppdaterar oftare :*

2012-05-13 @ 14:59:47
URL: http://victoriabalikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0