Överlyyycklig!! :D

Hejsan! Jag sitter här och är huur glad som helst. Planerar morgon dagen och så lite smått. Ska träffa min underbara vän Fady som fyllde 18år i måndags, grattis igen bubb :D. Sedan ska vi fixa med lite affärer osv.. Efter det drar jag och möter upp Davide som slutar skolan, och vi drar hem till honom. Dra ner på stan ska jag se till så att vi gör, behöver shoppa ska ni veta! Även fast jag gjorde det igår? hehe :)
Har ''förlorat'' min tandställning, hur glad som helst över det :D Blev huuur bra som helst ska ni veta, men nu väntas det med 2veckor utav en skena(tandskydd typ) Som ska se till så att mina tänder stannar lika fina som dom är. Hur vita som helst, enligt mig iallafall ;) Har haft underbara helger och veckor! Ellinore är en stor del utav dom, självklart vännerna osv också. Men aaaaa...... Underbar är hon, om ni vill veta. De har ni rätt i att göra hihi :D PUSS!
Började med att vi mös lite, jag Ellinore, Joakim, Saga och Adam!

Efter vi badat. Jag och Ellinore :D Hon står för bilden.
Joakim, Saga och Adam tråkiga sitter och leker stekare bara...
Bilresa alltid mysigast, med mysigaste sälskapet <3
Jag ville elda, så skit i dom andra tog med mig Markus och Matilda och gjorde mig en brasa! :D
Sen bara försvann rälsen, shiiiit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0