Forever is a long time, but I wouldn't mind spending it by your side. ♥



Hellluuuuu
där! :D Om ni undrar så är jag huuur glad som helst haha! Vet inte varför riktigt, eller egentligen gör jag det men aa.. Har haft en underbar dag. Började med att pappsen tog sin tid att skjutsa mig till skolan? whaat :O Hehe, sedan så hade jag Nationell prov i matte, gick sådär.. SKIT egentligen men aa, får la hoppas påre bäste.
Drog sedan med Markus hem till min mami, åt/drack osv och solade såklart! stenklart väder idag :D
Efter det så kom Joakim och Adam och hämtade mig ifrån mama, vi drog till Skogås där min lilla pingla Ellinore bor. Vi träffade Ellinore och Saga var med dom hela kvällen osv, vi var vid vattnet i solen osv( hur mysigt som helst ) Var hemma hos henne, åkte runt och så. Hur trevligt och mysigt/roligt som helst enligt mig :D
Nu ska jag antingen sätta mig och plugga, eller kolla NHL matchen..hmmm, blir nog matchen. hehe!
Hoppas ni har haft en kanon dag, så höres vi. NJUT av denna veckan för den ska ju bli kanooon :D
Fråga mig inte vad jag gör. Men jag är iallafall Lill Wayne! ;)
Blyg framför kameran, yes :(
Ellinore som skrev under sin säng på sin klassresa (a)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är du tillsammans med Ellinore? :)

2012-05-31 @ 10:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0