Yesterday is a mistery

Hej där! Tänkte berätta lite om helgen och varför det har varit dålig uppdatering, ber så mycket om ursäkt för det och det kommer inte att hända igen! Det ska jag se till så att det inte blir :)
Fredag: Så var jag, Davide, Joakim och Pontus på en liten tripp till Alvik? Och som sagt där var det något sorts krök hemma hos Bianca, det var väl lite sådär om jag får säga det själv. Vi var nog riktigt otaggade pga att vår fest som vi skulle på inte blev av då det tydligen var fullt och massa, menmen det blev väl roligt ändå, tycker vi! :D
Inte så mycket mer om det, bara det att jag fick sova bredvid busen(davide) och fick prata med Marilyn ett bra tag då hon var tvungen att åka hem ifrån Vårberg, kan inte vart roligt att vara där själv. Speciellt inte som tjej!
Så jag höll henne sälskap på trippen hem för henne, medans Davide sov så gulligt bredvid så fick hålla låg volym.
Lördag: Då vaknade vi upp jag och Davide och tog oss till Gröndal, där vi gymmar i Södertälje! Blev ett riktigt bra pass och vi höll det vi skulle. Sedan tog vi helts random, bussen till Järna där jag bodde förut. Och så fixade vi lite saker, samt mötte upp Markus och åkte vidare till Södertälje och hem till mig där vi sedan fixade oss inför fest som var i Stuvsta! Det var väl helt okej, både roligt tråkigt och segt, så vi drog vid halv 12 eller någonting sånt där. Jag, Marilyn och Markus åkte vidare till Järna medans dom andra åkte hem. När vi väl kom till Järna så skilldes vi, och jag och Marilyn drog hem till mig och hade det så sjukt mysigt ska ni veta ;) Riktigt underbar och fin tjej det där!
Tack för helgen alla som deltog i den osv, den var inte perfekt. Men den var ändå riktigt lyckad! Sötnosen ville ta bilder och så haha, och jag som inte passar på bild bjuder ju såklart på mig själv ändå, bra va? ;)
Jag och Marilyn <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söta ni är :)

2012-03-18 @ 20:17:04
URL: http://bow.beldo.se
Postat av: Alexander Fagerström

Åt Tack så mycket Hanna! :D

2012-03-18 @ 20:26:49
URL: http://alexanderfagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0