Veni, vidi, vici.

Tjena! Nu är jag hemma efter en hyffsat bra träning med grabbarna, tyvärr så är jag väldigt dålig på att fota så det blir inge bilder ifrån gymet tyvärr :/ Men ska försöka att komma ihåg det någon gång! kanske nästa? ;)
Hur som helst, så ska jag slänga i mig någonting att käka nu sedan ska jag gå ut på en promenad med mammsen då hon kom in och frågade om jag kunde följa med ut, hon vågade inte gå ut själv :') hehe!
Jätte roligt att se att många kommenterar på frågestunden, tänk bara på vad ni kommenterar folket. Som sagt, allting kan man inte svara på, och att försöka kränka mig eller trycka ner mig... det går bara inte! Tar ingenting seriöst utan ser allting ifrån den ljusa sidan bara, då jag är 17år och har mycket kvar av livet. PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0