Tomorrowland!

Hej där! Kom precis hem efter dagens träningspass, gick väldigt bra faktiskt :D Jag har pratat med mina kära vänner Davide, Jocke och Fady angående Tomorrowland och det bokas nu på onsdag allt ihopa. Så sjuuukt säger jag bara. Tror det kommer vara den roligaste upplevelsen hittils i mitt liv, kan inte vänta längre haha :D
Är det några andra som ska dit? Träffa snygga norskor osv? ;) hehe skämt å sido... Nej men är väldigt glad över det. Sen att jag precis fick reda på att pappa beställt min jacka som jag verkligen velat ha är ju en så änu bättre känsla säger jag bara! :) Ska hoppa in i duschen sedan köra en match emot syrras killle på FIFA. Uppdaterar mer senare angående lite grejjer osv, så stay tuned boys and girls ;) kisses.
På ett ungefär såhär kommere väl att se ut, avis kanske? ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Ida walther ♥

Jag vill också dra dit! , avis! :(

2012-04-01 @ 16:21:01
URL: http://summernighteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0