Tagga Sommarn! :D

Tjenixen alla underbara läsare! Hur är det med er? Med mig är det toppen ska ni veta :D Jag kom precis hem ifrån stan då jag och min mami köpte lite träningskläder till mig, lämnade in ett CV då jag söker jobb hehe ;) Efter det blev det raka vägen till biblioteket då jag måste läsa en engelsk bok på minst 300sidor.. segt yes! Men det är bara att bita ihop då det är värt det i slutändan :D
Ska fixa i mig mat och packa nu inför träning, jag och Davide taggar ju sommaren så ligger i på gymet ruggigt bra nu, och ska fortsätta med det i all tid framöver ;) Vill man ha en tjej med fin kropp osv så kan man ju inte själv gå runt som man gör just nu, hehe! skämt å sido! :D
Förjäla fin bild på mig när jag gick i si sådär femman kanske? gullig va? ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0