Sov hellre länge, än för lite!

Hej där! Har precis duschat och har ju som sagt varit ute på en promenad med mammsen, blev att vi köpte hem kebab och så för lite kvällskäk hehe :) Efter det så har jag kollat på Djurgården-Rögle matchen lite då jag är Djurgårdare sen dag 1! Väldigt besviken blir jag, och säger själv att dem är värda att åka ner till allsvenskan så som dom spelare, helt seriöst! blir så trött -.- jaja, ser iallafall ut att gå hyffsat bra för Aik och är väl glad för mina vänner som är aikare då typ halva min släckt är det också, tycker själv inget illa om dom bara det att Djurgården är mitt lag och det kommer det alltid att förbli, no matter what ;) 
Imorgon är det som sagt fredag, jag börjar med att ha möte klockan 08.45 och sedan slutar jag med idrott klockan 16.40 väldigt seg och tråkig dag tycker jag! För kommer vara hemma vid halv sex och ska på fest 8a woho...
Menmen alltid roligt med fester, och imorgon är det ju lite bättre sälskap också (a) puss pårej!
Ska nu ta och lägga mig i sängen, smsa med sötnosen och Davide och sedan somna! SOV nu allahopa hehe :D
Väldigt dålig bild jag vet, sorry! Men ska fixa kamera, godnatt sov sött :)

Kommentarer
Postat av: Victoria Cato

nice blogg ;)

2012-03-15 @ 23:24:55
URL: http://victoriacato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0