Sommarkänslan!! :D

Godmorgon bloggen! :D Idag är jag på superduper bra humör jag ni veta! Varför vet jag faktiskt inte, vaknade upp till gullgull sms (a) Sedan har det bara rullat på hur bra som helst, vädret är kanon. Har lagat min egna frukost ;) Den ni! haha. Har som sagt fortfarande inga planer på vad som händer idag/imorgon, kanske någon/några utav er läsare som har någon ide? Till mig och mina vänner, eller kanske vill bjuda över oss? how fun! ;)
Börjar 12:15 och slutar 16:55.. Seg dag, men det är värt det! Efter det blir det ner på stan här i Södertälje för att hämta ut ett ytterligare paket, vad kan det vara må man tro? :) Det får ni se i ett litet senare inlägg, guess!
Ta av er mössan, vinterjackan, vinterskorna och dylikt. Det är fasiken Vår! Komigen visa sommarkänsla nu :D

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg ju! ;)

2012-03-23 @ 10:48:25
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fest i trosa imorgon

2012-03-23 @ 21:03:09
Postat av: Anonym

Fest i trosa imorgon

2012-03-23 @ 21:05:09
Postat av: Anonym

Tack så mycket Elin! :)

hehe jasså?

2012-03-25 @ 13:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0