SOMMAR UNDERBARA HÄRLIGA SOMMAR.

Mysig kväll här i Sverige! Jag har funderat väldigt mycket på det här med sommaren, vad man ska göra och inte göra. Om man ska jobba, eller inte jobba. Vad man ska satsa på och inte satsa på, eller framförallt det jag mest tänker på.. Vad man ska ha på sig? Jo nu är det så att jag själv nu in på våren/sommaren tycker jag att det är väldigt viktigt att man ska ha en snygg vår/sommar jacka, det tror jag alla vill ha iallafall :) Och när jag menar en snygg jacka, då menar jag inte en som alla har eller den som kostar mest. Utan då menar jag en som verkligen passar ens stil, kroppsform osv! Jag själv kommer sikta på att köpa en Skinn jacka då jag tycker det är väldigt snyggt och matchar nog allting som man har på sig :D BIG yes till skinn jackor nu till våren/sommaren ;)

Här har ni en bild på en riktigt snygg skinn jacka!
Samt får ni killar inte glömma ett par matchande glajjer till det, göörsnyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0