Skolan

Hej där! Sitter i skolan och har precis haft vårat rörliga prov då vi dansade sjöng och spelade gitarr, roligt! :D
Sedan så skulle vi göra utvärdering och så för att det var sista lektionen och slutbetyget för den kursen blir satt nu. Så jag presterade väldigt bra tycker jag och gjorde som man skulle! Sedan så skulle vi göra någon typ av plange(stavning)? Och där skrev vi namn och massa sådana saker, självklart skrev jag till mitt blogg namn då jag tycker det var ganska nödvändigt haha ;) Tycker inte ni det? :D
Bilder från skolan, sjukt roligt :D

Jag och coolingen Adam ;)

Våran coola plantage! :D

Sedan en snygg bild på mig och Johanna! Puss & Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0