Rökning, är det bra eller dåligt enligt er? :)

Ja hur är det egentligen? :O Självklart är rökningen en väldigt dålig sak när det gäller personerna i omgivningen och för en själv, eftersom det inte är bra alls för kroppen. Men varför röker då så många? Ja jag vet att jag är en utav dom som röker, jag röker för att det är sköönt har jag kommit underfund med? Jag har egentligen inte direkt något stort behov utav att röka, älskar bara känslan :D. Röker ni? Hur mycket röker ni då? Funderar ni på och sluta? Sånafall varför? Det kostar ju som sagt också på tok för mycket pengar om man inte har rätt inkomst eller så. Men det kanske inte spelar någon roll, eller? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0