Personligheten, utseendet och mer mig! ;)

Hej där! Sitter och laddar ner både musik och filmer just nu! Kollar samt gammla bilder från 2011 där man saknar andra saker bra mycket mer än vad man saknar de andra :) Tycker att min personlighet utseende har förändrats så otroligt mycket sen sommaren 2011, tycker det har vänt till ett riktigt positiv sida faktiskt! Är faktiskt riktigt stolt och glad över mig själv :D Och det är väl bra, eller hur? Det tycker iallafall jag!
Imorgon så är ju jag ledig för att det är massa möten osv på min skola(Rönninge Gymnasium) så jag antar att alla elever är lediga om dom inte har möte. Och jag hade ju det i Fredags ;) hehe! Så ska dra mig förbi tandläkaren så fort jag vaknar hade jag tänkt och fixa en grejj och så. Sedan ner på stan och fika med en vän och en chai latte! Det var ett bra tag sen jag fick i mig min goding, så det är då dax nu alltså! Älskar Chai latte, pröva tro mig ni blir inte besvikna! Går inte att ogilla Chai latte :D Detta är mitt sista inlägg då jag ska borsta gaddarna och sedan lägga mig med mysis i sängen och med gosis i mobilen och titta på en film. ''The Grey'' heter filmen, verkar vara riktigt spännande tycker jag, har ni sätt den? Vad tyckte ni om den isånafall ? alltid kul att veta, sov så sött, puss.
Bild tagen innan sommaren 2011, Gillar den på något sätt :D

Kommentarer
Postat av: Anonymt - bara för att.

Tjena!! Tänkte bara säga en grej angående det du sa i din videoblogg. Du säger att man bara kan skriva till dig på Facebook det där med att "komma närmare dig som

Vän" när man ens skriver till dig svarar du knappt haha, tycker det är piss tråkigt! Och nu är jag inte vilken anonym som helst utan du har även festelifestat lite med mig osv, men men,??! Komma närmare dig som vän är fan rätt omöjligt! Tjenixxxxen

2012-03-19 @ 08:42:42
URL: http://Måste rusa , kompis . Se
Postat av: Alexander Fagerström

Skriv till mig igen? och se? :)

2012-03-20 @ 17:40:06
URL: http://alexanderfagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0