Påväg till landet!!

Hej där! Nu sitter man på bussen påväg till Järna för att möta upp Marilyn och så, för att sedan hemåt och för att ha en riktig mysig måndag:D känns riktigt bra känner jag själv! Dagens träning så blev det ett arm och bröst pass, var konstigt nog väldigt fullt på gymet även fast vi kom dit vid sju, men sånt är livet :)
Börjar tydligen 08.15 imorgon och slutar 11.00 så det känns väldigt bra tycker jag! Lugn och skön dag. Hoppas ni ligger i lika mycket som vi gör, då beach 2012 kommer, hehe! Nej men träna ät ett måste nu mera!:D ta vara på er fina läsare. Uppdaterar det gör jag mer imorgon då detta är mitt sista inlägg för dig så säger jag Godnatt, sov gott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0