Omw to schoool!

Hej där! Sitter på bussen nu påväg till skolan för att ha möte med rektorn angående förra fredagen då jag bråkade med min idiot till idrottslärare.. Får väl se vad som sägs där. Min rektor är iallafall riktigt snäll och go. Ser väldigt bra ut gör hon också för den delen, haha :D Så håll tummarna för mig nu.
Ska börja med dagens outfit lite då och då, och kvällens fest outfits. kommer bli spännande, right? ;)
Såhär ser jag ut idag...
Jacka ifrån Nelly.com, tröjja från MQ, byxor ifrån stayhard.se och sedan glajjerna ifrån H&M ;)

Kommentarer
Postat av: Lars garage

Vart har du köpt dina skor? Så sjukt fina, har sökt efter såna efter i snart en månad

2012-03-23 @ 11:35:21
Postat av: Lars garage

Vart har du köpt dina skor? Så sjukt fina, har sökt efter såna efter i snart en månad

2012-03-23 @ 11:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0