Myyyyystime! :D

Hej där! Jag ber så jätte mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag ska berätta varför det har blivit så dålig uppdatering som det faktiskt blivit.... Igår så mötte jag upp Marilyn och vi drog till mig, hade det jätte mysigt men inte så konstigt då hon är hur go och charmig som helst! Somnade vid 3 tiden på natten och vaknade upp klockan halv 7 då jag skulle till skolan, och mysungen fick ligga kvar-.- Menmen det var bara att pallra sig till skolan dom 3 timmarna man hade, 08:15-11:15 hur skönt som helst! Men trött var jag, tro mig! Hade tyvärr ingen dator där så derför det inte blev något inlägg, sen ville jag ju vara med henne så mycket som möjligt, så aa :)
Efter skolan blev det hemme köpte käk till mig och Marilyn och sedan åkte vi bussen till Södertälje där jag mötte upp Davide och Pontus för att sedan fixa med pengar och dylikt. Vi drog sedan hem till mig, lirade lite FIFA då jag har blivit fett nörd när det gäller det :D Hur kul som helst faktiskt! Drog sedan snabbt till gymmet var där ungefär 1timme inpulsivt. Fick skjuts av Stephano(Davides pappa) till dalkiosken där vi käkade kebab och sedan kom vi hem, jag har duschat och myst med Markus, det vill säga ägt han på FIFA ;)
Lovar att uppdatera mer innan jag går och lägger mig, det håller jag mitt ord på! Och sedan ska det inte bli sånahär långa inlägg om en hel dag, utan flera och kortare med bilder när vi käkar/fikar och allting! :D Puss på er!
Väldigt gammal bild på oss tillsammans, dock så bjuder vi starkt mycket på den, kram ;)

Kommentarer
Postat av: Klimpen!

När ska du äga mig på Fifa då, gulleplutt? <3

2012-03-20 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0