It's the little things, that makes life Big.

Hejdär :) Nu har jag duschat, käkat, kollat runt på facebook och några shopping sidor. Riktigt mysigt är det att bara ta det lugnt såhära faktiskt! Imorgon har jag tandläkaren klockan 09:15 så jag får extra sovmorgon då jag inte behöver gå till skolan hehe ;) Efter skolan imorgon så ska jag försöka införskaffa mig ett par nya skor, vill ha dom här nya korta Ralph Lauren skorna i beige, men dom finns ju ingenstans :( Skit affärer ibland alltså.
Bäst att jag avrundar där, då jag nu måste kila ner mig i sängen och få mig min nattsömn som är så älskovärd nu mera haha! Smsa lite med sötnosen och kolla runt på mobilen lite också!
Godnatt kära läsare, nytt kommer imorgon så håll i er :D
Bild på mig och Milou nu innan läggning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0