I'm not a bitch. I just have a low bullshit tolerance



Godmorgon
mina fina och trogna läsare! Väldigt segt var det att komma upp idag, helts sjukt :O Egentligen ska jag börja 12:30, men bara för att jag har möte börjar jag 08.45... Det är möte med rektorn och med min handledare då vi ska prata om lite saker. Sedan på Måndag är jag tydligen ledig, how nice? ;) Tänkte att ni skulle gilla ett godmorgon inlägg, så gör ju det för er! För kände att jag måste uppdatera så mycket som möjligt, och nu är det helg så då kommer jag inte ha den tiden att kunna uppdatera som vanligt. Men det är inga problem, visst?!
GLÖM inte bort frågestunden, jag ska se till att göra ett videoinlägg där jag besvarar alla frågor! Så stay tuned, på söndag gör jag det, men när det får ni kika in och kolla på lite då och då ;)
Min finfina skola, hehe! Here I come :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0