Hvis du går!

Rubriken är låten jag verkligen fastnat för :O Den heter ''Hvis du går'' med PULS, dansk låt och hur jäla bra som helst enligt mig faktiskt. Sitter och nördar den i snäckorna verkligen hela tiden hehe :D. Idag hade jag stöd i skolan angående Matte provet som jag missade för några veckor sedan. Så nu är jag igång på det och ska göra klart det så jag inte har några rester. Känns mycket bra! Just nu är jag med Markus och snart så kommer Joakim hit så ska vi ta det lugnt, prata om allt möjligt osv. Sedan blir det gymet och kanske hinner vi sitta ute lite i solen? Sägs att den tar bäst på våren, så man kanske ska passa på? ;) haha! Puss på er kära läsare, peace!

Old me! Verkligen jätte gammal bild :O
Jag och sötnosen Davide ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Olofsson

är det fortfarande nått mellan dig & marilyn?????? :D

2012-03-27 @ 17:45:22
Postat av: Julia

Du uppdaterar väldigt dåligt....

2012-03-29 @ 18:09:14
Postat av: Anonym

bra uppdatering!

2012-03-31 @ 20:13:33
Postat av: Anonym

<3

2012-04-16 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0