Godmorgon solstrålar! :D

Allt bra? :D Med mig är det underbart! Vädret är på topp och jag är inte allt för trött, lite små pigg och det är ju alltid bra att vakna pigg! Ska fixa mig lite, äta frukost och sedan ta mig när till tandläkaren och se vad dom säger osv angående min tandställning :) Dom ska nämligen kolla om det är tid för att ta bort den snart :D
Efter tandläkaren så måste jag skynda mig till skolan då jag egentligen börjar 08:15 med matte och jag vill ju inte missa allt för mycket då det är riktigt irriterande. Kommentarsfältet är fixat, så tycker att ni borde kommentera lite nu hehe. Om ni har något i tanken eller så iofs ;) Avrundar där, hör av mig efter skolan! Puss & Kram :)

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Ååh du är så f*cking fiin! :(

2012-03-15 @ 13:12:27
Postat av: Alexander Fagerström

Varför ledsen min? :/ Men tack så mycket!! :D

2012-03-15 @ 15:32:04
URL: http://alexanderfagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0