Godmorgon bloggen!

Har precis kommit hem ifrån en natt hemma hos Davide där vi mös bara vi två då vi inte orkade med våra planer för kvällen. Det kan jag lova var hur mysigt som helst! Kollade på en film som heter Sex Drive, haha helt ärligt har ni inte sätt den så är det ett måste!!! :D Vaknade runt 12, och drog sedan hem då jag bor 5 minuter ifrån Davide. Vi hade tänkt att åka till Stockholm idag, men tror inte att det blir så. Min pappa kom hem ifrån USA igår och han har shoppat saker till mig tydligen och så. Så ska väl se till att träffa honom nu innan skolans sista vecka innan lovet börjar igen! Hörde ni, LOV snart :D woho!!!!!

Kommentarer
Postat av: Olivia Wirne

Så fin Alex! :)

2012-04-01 @ 11:06:21
URL: http://oliviawirne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0