Godkväll :)

Precis kommit hem ifrån gymmet med Davide, körde hårt på armarna och brösten idag så det känns och känns väldigt bra tycker jag! Jag ska snart hoppa in i duschen efter mammsen och min systers kille har målat klart i badrummet så det ska bli väldigt skönt. Stå där och svalka av sig ett bra tag känns som en kanon ide! :D
Vad händer imorgon då?? Jag har faktiskt ingen aning :( Vi har helt ärligt inte en ändaste plan hittils men tror vi hittar på någonting iallafall kanske gör .... hos mig eller så! Får väl se :) Annars blir det väl att ta det lugnt eller någonting, men så vill jag inte tänka just nu! Utan nu vill jag mer eller mindre tänka på att det kommer bli en kanon helg. Har längtat efter den även fast jag bara gått i skolan 6timmar denna veckan, så är jag ändå helt slut.
Dålig bild men tycker den är så söt på Marilyn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0