Godkväll!

Hejsan! Väldigt Vädligt dåligt bloggande från min sida denna helg, och jag ber såå mycket om ursäkt för det. Jag lovar att förbättra mig! Ska se till att göra fler videoinlägg då det verkade vara lite populärt ;) Väldigt mycket hat grejjer har jag fått emot mig, men det är ju bara roligt :D Kul att se och veta vad ni tycker och tänker om mig osv haha :D. Nu ikväll har min baba varit här och med det kom han med t.ex nya röda converse till mig! :D Han kom som sagt hem ifrån 1,5 vecka jobb i USA så är glad att han är hemma nu igen.
Fredag: I fredags så åkte jag, Pontus, Joakim och Davide till värmdö där vi skulle på fest? Och fest kan jag ju säga att det verkligen inte blev haha. Vi åkte tåg osv i 2 timmar dit för att sedan kom hon som bor där's mamma som skickade ut oss. Så då blev det att vi och sedan två tjejer( Marilyn och love ) åkte två timmar tillbaka till Södertälje. Jag smög hem och fixade lite saker hämtade nycklar sedan stod taxin utanför och väntade. Jag Davide, Marilyn och Lova åkte sedan hem till min baba i Järna där vi mös med film, godis och tända ljus haha :) myysigt värre!
Sedan idag har jag bara varit på stan med några och fikat/käkat och så, väldigt trevligt! Hoppas det inte gör allt för mycket att jag varit dålig på blogga i helgen. Ser att bra många tittare har försvunnit men hoppas samt att ni kommer tillbaka :) För vem vill missa vad jag ska boka på onsdag liksom? ;) Puss & kram! / er Alex.
Påväg till festen på tåget, körde chill outfit ;)
Vi hann ta 3 shots sedan vare avgång emot bussen :)
Tåget påväg tillbaka, hahaha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0