Friiiiidaaaay! :D

IMORGON är det fredag mina underbara läsare, hehe tror ni redan vet om det. Men fasiken vad jag är taggad på denna helg alltså. Den känns så mycket speciellare än vad de andra tidigare har gjort, wieerd :O Eller egentligen inte haha, jag vet varför men aa :) Ska iallafall festa både fredag och lördag och sedan på söndagen så ska jag om Marilyn fortfarande vill osv, så ska jag följa med henne och ta hål i tungan :D mysigt! Får det om hon vågar göra det haha, tror hon är lite pirrig angående det, det skulle iallafall jag vara ;)
Det är väl mina planer inför helgen, och det är med mina boys såklart, Davide och Joakim sen får vi se om de blir så att någon mer hoppar in eller så, who knows? :D
Vad ska ni göra i helgen? Festa, kolla bio, eller helt enkelt bara ta det lugnt eller så? Vore roligt att veta sånt, för man vet ju aldrig om fester ställs in ;) Men så får jag inte tänka nu. Puss och kram uppdaterar senare! Tja. :D
Bild från festen i lördags tror jag det var? ruligt ruligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0