FIFA times ;)

Man är ju bara för grym! Suttit och lirat FIFA med Markus nu ett tag, och såklart så är jag bäst! ;) Vunntit 3 matcher och förlorat 1! Startkt va? :D Som sagt så sa mamma att jag föddes med färdighet i allting, så jag kan väl anse att jag kanske gjorde det? Då jag är ju bäst på allting haha :D skämt å sido... Vi ska ut med min käraste hund Milou, då jag är tvingad till att göra det för jag är med mina systrar då mamma och pappa är utomlands..-.-
Menmen det gör ingenting! mysigt kanske ändå, vem vet? :) Sen blir det att käka och packa för vidare till gymet ikväll med Davide där vi ska köra ett stenhårt pass efter helgen, då jag känner att det absolut är nödvändigt.
Hör av mig senare ikväll, då jag för besök hit utav någon.. vem då? aha det får ni allt ta och klura ut va ;) puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha min lillasyster heter Milou:) Just sayin! Du är sjukt snygg btw!

2012-03-19 @ 21:31:55
Postat av: Anonym

2012-03-22 @ 22:58:12
Postat av: Alexander Fagerström

Jaha hehe va trevligt :)Tack så mycket Julia!

2012-03-22 @ 22:58:29
URL: http://alexanderfagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0