Du måste ha jävligt bra kondition för du springer runt i mina tankar hela tiden..




Tjenare homies!
Kom precis hem ifrån gymet där jag och Davide köttade på, inte som vi brukar göra men någorlunda iallafall. Var någon riktigt biffig kille som kom fram och ville visa en grejj, så stod han och spände sig och kollade på sig själv om och om igen när han skulle visa, hahaha :D Nice ändå! menmen, nu ska jag se till att få i mig käk då det just nu känns som att jag väger 60kg eller någonting bara. Sedan bär det av till duschen för att få bort lite svett! ;)
Hoppas ni har en fortsatt bra kväll, kommer uppdatera angående lite vår/sommar inspiration ifrån min sida senare så stay tuned så kanske ni killar från en vanlig stil, till kanske blir riktigt poppis bland brudarna? ;)
Dålig bild jag vet, men visar lite skillz på hur man står på händer, den ni :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0