Dålig stil!!!!

Hej där! Hel seriöst nu... Jag blir så jääävla förbannad på folk som inte kan hålla sig till EN person. Helt ärligt, hur svårt kan det vara på en skala 1-10??? Om det nu är så att man älskar någon eller rättare sagt går in i ett så kallat förhållande, vad är då meningen med att göra någonting med någon annan? Och dessutom en mycket fulare person och allting? Förstår mig inte på folk helt seriöst. Självklart händer det att man är otrogen osvosv, men inte såhär. Att man älskar varandra hur mycket som helst och allt är bra, sen bara helts plötsligt ligger man med en annan? Skäms du inte, skäms ni inte? Tycker det är förjävla patetiskt helt seriöst. Och om du läser detta och känner dig träffad att din kille/tjej varit otrogen, helt seriöst nu.. Finns det någonting att förlåta? Han/hon valde att göra det av ett syfte, inte nå jäla bortförklaring som '' jag var vill '' eller '' det bara hände '' eller något liknande det är ju bara patetiskt. Riktiga jävla losers enligt min sida. Väx upp förfan helt ärligt! BLIR TOKIG.... Godnatt fina läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0