Chupa Chupa! Godmorgon :D

Hej där vaknade för ungefär 30minuter sen eller någonting sånt av att Markus kom in i mitt rum och försökte få upp mig. Så det blev att hoppa ur sängen, ta en morgoncigg med grabben och sedan fixa mig lite smått. Jag ska nämligen till tandläkaren och fixa en grejj, och sedan ska vi ner på stan och kika runt lite och så :)
Kommer lägga ut en top 10e lista på vad ni kanske inte visste om mig eller så, så stay tuned så får ni se, för det kan vara riktigt roliga och annorlunda grejjer....;) Ha en bra måndag nu, så uppdaterar jag så ofta jag kan! :D
Gammal bild, men gash vad jag saknar detta hår ibland! sjukt snygg enligt mig ;)

Kommentarer
Postat av: katty

wowva snygg du e .. ;) <3

2012-03-20 @ 22:20:19
URL: http://kattymodefever.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0