Är jag taggad??

Om jag är! Ja kära läsare, nu i sommar den 25e Juli far jag och mina finaste och närmaste vänner utomlands, inte bara för att sola eller bada eller någonting sånt som man brukar göra. Utan iår så ska vi till den feta Tomorrowland Och ojojoj, taggad som alldrig förr det är nog vi allihopa! :D Någonting vi verkligen ser fram emot. Fatta känslan bara? 40000 personer som bara står och hoppar, dansar, osv. Sen får man ju inte glömma bort att det kommer tjejer ifrån hela världen ;) hehe! Som sagt riktigt taggad och det kommer verkligen vara ett minne för livet det där, ingen snack om saken! Ska några andra dit? vad tycker ni om det? :D
Nu blir det skola för min del, simma lugnt alla goingar där ute! vill få ett sms av dig snart(you know who) :)
Puss & Kram /A

Kommentarer
Postat av: Ns

Wohohoho!:o jag och mina små vänner ska också dit!:D

2012-03-17 @ 00:24:39
URL: http://jafastnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0