Usch, fy, bläääää! :(

Skit kväll.. Brynäs tar hem segern och tar alltså hem SM-guldet iår, skam enligt mig.. Silfverberg är den ända som kan spela i Brynäs enligt mig. Skellefteå är så mer värda vinsten ikväll än brynäs, uuuuusch!!! :(
Aja, Djurgården är mitt lag iallafall. Laget som ska/kommer stor spela i allsvenskan i höst, spelar ingen roll vad ni andra supportrar osv säger angående det, men dom är solklart bäst genom tiderna, oavsätt vad ni säger. Vilka har flest SM-guld? ;) hehe ägda. Ska strax sätta på rullen '' Prison break''. Jag har börjat kolla på avsnitten igen, och kan inte annat säga än att det är så sjukt bra!!!! :O Scofield är ju inte lite snygg han heller? Det kan jag instämma.
Hoppas att ni får en trevlig kväll, massa smsande ska det bli(hoppas jag) Bara du inte somnar.. ;) haha. Puss!
Jordens vackraste person, nära dig.. men aa :/ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0