Uppdatering!

Hej där fin fina vänner! Jag vet att jag typ lagt ner bloggandet nu, men jag kommer skriva från och med nu, lite då och då. Vad sägs om det? :D Tycker det låter bra osv iallafall. Sedan kommer jag börja skriva när sommaren närmar sig, jag har på tok för mycket plugg just nu och saker och ting att ta reda på och fundera över! :)
Tänkte bara påpeka en grejj! Det är väldigt tragiskt/tråkigt hur folk kan göra så som dom gör emot folk, att man inte kan godta att vara vänner osv, och inse ens misstag och så. Och sedan göra nästan allt för att det ska förstöras för den andre personen, det är så tråkigt. Håll dig till dig själv istället helt seriöst, du vinner ingenting på att hitta på lögner eller dylikt bara för att få mig att må dåligt. Dåligt mår jag pga det, så lyckas har du gjort. Men måste du förstöra för mig och henne? Kan du inte bara acceptera och gå vidare? Vill du inte vara vän med mig, så fine! Det är ditt val, men sluta upp med lögnerna helt seriöst. Hoppas verkligen att du slutar med det, och att det blir bra mellan mig och henne. Inte att det ska förstöras pga dig. Tråkigt :( Puss och kram mina läsare! Höres sooooon :)
Jag idag, innan firandet utav min mamma! GRATTIS MAMMA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0