Tråkiiiiiig fredag!!

Godkväll! Har hur tråkigt som helst ska ni veta :D Sitter och kollar igenom gammla bilder på mig och mina vänner, fester, familjegrejjs osv. Helt sjukt! Jag måste få erkänna att jag vara ganska gullig när jag var liten ;) Var en riktig knubbis också när jag var bebis hahha! Nu mera kan jag inte bli det.. Menmen!
Smsar lite, laddar ner filmer och musik. Håller på att fixa musik till min fina vän Johanna som ska ha fest på valborg och så, så hjälper henne att kirra musik :D Eftersom jag har bäst musik smak, mohahah. Skämt å sido :)
Funderar på vad jag egentligen gör uppe? Kan lika gärna gå och sova och vakna upp och springa 1mil eller 2 haha. Tråkigt liiiv jag vet? Men det gör så fasiken ingenting. Kolla denna bild, kan inte sluta skratta, hahahha :(

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej Alexander! HAr några frågor jag hoppas du vill svara på :)



Vad har du för planer i sommar? :P

Gillar du någon just nu?

Vem e din bästavän?

2012-05-07 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0