The speciall day.....

Hejsan! Tänkte berätta lite om min dag och så då jag uppdaterar väldigt segt, menmen här kommer det...
Vaknade vid 8a ungefär, fixade mig lite åt frukost och aa som man brukar göra på morgornarna? haha :D
Skola fram till 3 och sedan drog jag ner på stan med Adam, Markus och Philip, trevligt ;)
Drog hem till mamma som jag knappt är hos längre för att träffa henne, min syster och såklart Milou(hund) :D
Åt där och så, sedan tog jag det bara lugnt med en liten powernap haha! Helt slut efter skolan :(
Fick skjuts till gymmet där jag mötte upp min fina, köttade på där med Armar och bröst, gick väldigt bra men lite segt då det var överfullt, inte likt ska ni veta! Framförallt inte kl 8 på kvällen? Aja det gick bra ialllafall. FIck skjuts hem utav Davides underbara pappa, hade lite men talk om tjejer haha. Kom hem och pappa hade gjort riktigt god mat! Mums.. Väntar på lite mer mat just nu, då jag inte blev mätt. Men pappsen like that! hihi..
Ska hoppa in i duschen och stå där och mysa med mig själv, sedan blir det lite plugg samt film. Ska kolla på snyggingen Ashton Kutcher(stavning) (?) haha.. Hur sexig som helst är han iallafall, skulle göra daaaamn med saker med honom skall ni veta ;) Jag är inte homosexuell, nej! Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0