Svar på tal! :D

Tja! Fick en fråga som jag hade tänkt att svara på just nu, så read on beaaaaatches :D hihi.
Hej! Vad tycker du om dessa personer:

Sarah Carlsten
Saga Husberg
Viktor Pykölä
Jennifer Hammarberg
Cornelia Samuelsson
Emelie Svarvén
Beatrice Krüger

Sarah Carlsten är en väldigt trevlig person, men kan bli väldigt sur har jag märkt. Annars tycker jag hon är hur trevlig som helst och så! :) Saga Husberg sjunger galet fiint, diggar det! Väldigt trevlig, har en bra blogg. Annars känner jag henne inte direkt. Viktor pykölä en grabb som ser riktigt bra ut, men som enligt mig har börjat tro sig lite mer och mer inom bloggvärlden. Slutat blogga har han ju gjort, och hört att det är för att få mycket uppmärksamhet och vilja att tjejer ska skriva till honom osvosv. DÅLIGT enligt mig :) Jennifer Hammarberg säkert jätte trevlig tjej, men har absolut ingen aning om vem hon är. Cornelia Samuelsson en utav få jag skulle kunna säga nästan vad som helst till, får en på toppen humör. Men kan samtidigt blii vädligt sur haha! VÄldigt fin är hon. Beatrice Krüger känner inte henne, hon ser väldigt bra ut och är tillsammans med en skit skön kille vid som heter Roberto som jag träffade på en fest i hornstull. Verkar vara väldigt trevlig och go tjej :)

Hoppas att du är nöjd haha! puss på arslet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde Saga Husberg och Emelie Svarvén ..

2012-04-26 @ 19:42:18
Postat av: Alexander Fagerström

Dom står där mycket väl och tydligt?

2012-04-26 @ 22:02:02
URL: http://alexanderfagerstrom.blogg.se/
Postat av: SARAH CARLSTEN

Emelie står inte? :o



men vadå sur lätt? Blev irriterad en gång och du vet varför haha :p

2012-04-27 @ 09:28:53
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: du är gay

Du är gay, på riktigt. du tror så jävla mkt om dig själv men höhööööö du ska ba veta vad andra tycker hehehhöhöh, så sluta tro att du är så grym1!!!!!! :D PEACE HARE BRA!!

2012-04-27 @ 11:16:31
URL: http://BAJS : BLOGG : SE JEHJAHSHEHE
Postat av: Alexander Fagerström

Oj måste ha glömt henne :O Har för mig att jag skrev.

Och Sarah gumman, haha kanske överdrev lite men du blev lack :)

Att kalla mig gay får du avgöra och tycka precis som du vill. Gör ingenting för mig :)

2012-04-27 @ 20:45:20
URL: http://alexanderfagerstrom.blogg.se/
Postat av: Marilyn Sandberg

Han är inte gay ;)

2012-04-27 @ 22:10:34
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0