Sunday!

Tja! Vaknade hemma hos Davide klockan halv 1 ungefär eller någonting sånt, vi degade med att spela lite UFC och sånt. Sedan drog vi och käkade, hamburgare/kebab! mums :D. Drog sedan tillbaka till Davide, så kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här och skriver några rader. Måste se till att börja plugga lite, sååå sjukt tråkigt :( Men det måste göras i vilket fall som helst! Det ska jag se till ;)
Igår var vi på fest i tullinge, det var helt okej. Roligt var det iallafall, lite konstig fest om jag får säga det... annars var placet och folket riktigt skönt! Tog taxi hemåt vid kvart i 2 eller någonting sånt, sedan deckade jag och davve direkt. Vi var helts slut ska ni veta ;) haha aja, höres lite senare sweeeeeties! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0