Not far away!!! :D

SNART är det sommarlov, inte alls länge kvar nu :O Sjukt hur snabbt tiden går! Kan inte beskriva med ord hur skönt det kommer att vara, sova hur länge man vill när man vill. Göra vad som helst, åka på trips. Träffa människor, sola, bada och aa allt man kan och kommer att göra :D Sjukt glad! Typ 30 skoldagar kvar eller någonting sånt? How nice ;)
Jaja, idag har jag bara tagit det lugnt och det känns riktigt bra! Lagade lite wok och min egna Banana/strawberry smoothie, sjukt gott ska ni veta ;) Senare om si sådär 2timmar eller någonting så bär det av till gymmet. Inte varit där på två dagar nu, usch Alex! Men det gör inte så mycket, då jag har mycket plugg att ta igen. Och måste verkligen klara allting nu till innan sommaren så jag kan slappa sedan! Jag hör av mig lite senare och så, fortsätt kommentera det gör allting så mycket roligare, för både mig och er! :D Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0