Meet me halfway

Tja! :D Sitter och skriver några rader då jag ändå har... ehm skit tråkigt? haha, synd om mig :( Menmen! ''taggar'' inför nog världens mysigaste lördag hehe. Fin, finare och finast och jag ska ha de mysigt imorgon, kommer bli väldigt härligt om jag får säga det! :D Tänkte lägga ut lite bilder från förra sommaren osv och visa lite skillnader, haha sjukt hur jag förändras på bara ett halvår :O
Bild från ibörjan utav 1an kan man säga, haha :)
Absolut ingen aning om vad jag gör på bilden, men nästan slutat utav 1an!
Bild från preciiiis innan sommaren! Asså cp vad jag saknar det där håret :'(
Bild från vintern i 1an
Lite små roligt att se hur mycket man verkligen har förändrats osv! Just nu har jag 9 millimeter kort hår, men har sagt till mig själv. Ska låta det växa ut som på bild nummer 3 ungefär! Saknar det, och det är världens underbaraste hår haha :D Så det är mitt mål till nästa sommar, att ha låååångt ;)
BTW! Självklart får ni som kommentera, kommentera precis vad ni vill. Men att kalla mig bög? Helt seriöst, tycker bara synd. Självklart får ni tro, tycka och tänka preciis som ni vill? Jag kommer absolut inte ta åt mig utav vad ni skriver som är negativt? :O Sen att jag tror mig och sånt? Vad vet ni? Så som jag ser det så är du/ni bara allmänt avundsjuka måste det ju vara, liksom inte så att jag kollar på folk och bara '' shit vad han tror sig''. Man sköter sitt egna? Vad är problemet haha. Sen är man inte gay för att man tycker att killar är snygga osv? Som tidigare inlägg under om Ashton Kutcher... Är jag gay för att jag tycker att han är snygg, och väldigt sexig? Naej skulle inte tro det. Bara för att jag vågar stå för det? ;). Aja ville bara säga det. Puss & kram!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0