Godkvälll :D

Hejsan! Kom precis hem då underbara Henke skjutsade hem mig ifrån heron med grabbarna. SÅg ju som sagt filmen '' ProjectX - Hemmafesten'' Alltså det är inte direkt till någon film egentligen, men hur skööön som helst må jag säga haha! Man kan inte sluta skraatta åt den, speciellt när dvärgen blir in kastad i ungnen :').
Nu blir det att fortsätta att kolla Prison Break, smsa lite samt planera inför imorgon lite smått. Ska ju nämligen till huvudstaden då(Stockholm) Och shoppa lite med några vänner. Imorgon ska ni också få en bild på mig, haha aa vet inte vad jag ska säga. Hår har jag definitivt inte längre iallafall :O Men så farligt var det inte! Hur skönt som helst ska ni veta haha. Ha en fortsatt bra kväll, simma lugnt alla fina! :D
Lite små gammal bild på mig och Johanna, haha söta....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0