Gameday!!

Tjena! Nu är det så att jag precis kommit hem ifrån skolan och en tripp på stan med mina käraste gossar Davide och Joakim. Kollade runt lite och så, Joakim köpte ett par skor som han aldrig kommer hålla redan... menmen!
Sötnosen tycker att jag uppdaterar dåligt så jag får ta och ändra på det faktiskt :D
Jag och Davide skakade vänskapshanden på att jag skulle snagga mig, så det blir att vi båda gör det imorgon och jag har ju aldrig gjort det förut, så pengar och en bonus har han lovat mig! Vill verkligen veta vad bonusen är, då my loveboy aldrig är dålig på sånt ;). Ikväll om sisådär 30min är det matchstart för Skellefteå - Brynäs, och jag hoppas verkligen på att SAIK tar hem denna match, blir så mycket bättre så! Djurgårdare är jag och jag vet, men Brynäs är inte värda guldet. Det är SAIK helt klart! Uppdaterar mer senare sötnosar, puss och kram /A.
Spelar ingen roll, gammal bild, gulliga jag, lev med det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0