10 saker ni kanske inte visste om mig.....

TJA DÄR! Underbara Sverige vädret är här idag, hoppas det stannar! Har haft Nationella i Svenska, gick hur bra som helst. Tycker det var lätt om jag får säga det själv haha :) Här kommer några saker ni inte visste kanske...
* Jag är svag för fina ögon, det är det bästa på en kvinnas ''kropp''.
* Jag älskar typ utländsk musik(?) Latino musik och sånt är ju sååå nice! :D
* Jag hatar getingar och ormar mest, annars alla kryp osv!
* Jag tycker mest om tjejer som visar att dom vill någonting, inte dryga tjejer eller så.. USCH! :D
* Jag älskar att träna! Alltid gjort, och kommer alltid att göra
* Jag har varit världens oturs barn i livet, när det gäller skador och sånt...
* Jag har väldigt svårt att tycka om en person mer en vän( bli kär).
* Jag Älskar kläder & shopping, det är det bästa som finns! haha :D
* Jag tycker väldigt mycket om när det pirrar i magen efter sms ifrån en speciell tjej!
* Jag kan vara VÄRLDENS lataste människa om jag känner för det, sover jag VÄCK mig aldrig! haha ;)
Jaja! Där har ni lite grejjer om mig, hoppas det var saker ni inte visste haha :D Ska se till att dra ut och få mig lite färg på kroppen nu när det är 15 grader varmt och stensol, vill ta bort sakerna ifrån poolen och bara ligga och flyta på en madrass där eller någonting :( ååååh! Jaja, blir träning om ca 1timme längtar! Puss sålänge.
Fatta att dra hit! HAWAII Med någon man gillar/tycker om eller någonting. asså USCH va underbart :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad tycker du om dessa personer:



Sarah Carlsten

Saga Husberg

Viktor Pykölä

Jennifer Hammarberg

Cornelia Samuelsson

Emelie Svarvén

Beatrice Krüger



puss på arslet

2012-04-25 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0